reklama

Dala som sa na boj

Toto určite nie je prvý článok o tom ako chudnúť. Myslím, že za posledných pár rokov je to okrem počasia tá najlepšia nezáväzná téma na nezáväznú diskusiu. No ja som sa na ten boj dala. Prečo? A ako sa teraz cítim?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Na začiatok teda uvediem krátke info, prečo chcem schudnúť. Mám 20 kg nadváhy. To myslím stačí. Už som sa niekoľkokrát pokúšala schudnúť, ale vždy zlyhala moja (ne)pevná vôľa. No tentokrát som si povedala, že už to naozaj musím vydržať. Začala som v pondelok. Takže som v tom iba 5 dní. Základným pravidlom mojej diéty ... Nie, nazvem to radšej upraveného jedálnička je delená strava. Viem, že viacerý z vás tento spôsob odmietajú a neveria mu. Ja mám však zopár priateľov, ktorý pomocou delenej stravy naozaj schudli. (Jeden z nich dokonca 40 kg. Ale pozor! Nie zo dňa na deň). Tak som si povedala, že to skúsim aj ja. Moje večne hladné podvedomie sa teraz pokúšam prekabátiť tým, že to nie je diéta, ale iba nejaká zaujímavá exotická kuchyňa, ktorá pochádza zo strašnej diaľky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalším pravidlom je, že cez týždeň nejem mäso. To neznamená, že mi chýbajú bielkoviny. Mäso som nahradila sójou, syrom a strukovinami. Toto pravidlo som si zaradila sama. Viem, že kedysi obyčajný ľudia nejedli cez týždeň mäso. A prežili. Aj keď pracovali oveľa tvrdšie ako my teraz v kanceláriách. Ale cez víkend si mäsko určite dám. Ale zase podľa delenej stravy, teda len s čerstvou zeleninou. No a tretím pravidlom je, že po šiestej večer nejem. Tu mám len jednu výnimku. Ak som cez deň nemala čas sa primerane najesť, a večer naozaj padám od hladu, tak si môžem dať čerstvú zeleninu aj po šiestej večer. . A čo sa týka nápojov, tak sladené bublinkové nápoje som nahradila neperlivou minerálkou, nesladeným čajom a džúsmi s vlákninou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak môj jedálniček už poznáte. K tomu ešte prikladám aspoň tri hodiny aerobiku týždenne. Takže ak mi už toto nevyjde, tak neviem. A prečo som toto všetko vlastne písala. Možno mám pocit, že ak som vám povedala svoj záväzok, tak sa už nebudem môcť tak ľahko vzdať. Už si nebudem môcť povedať, že veď nikto o tom nevie, že som zase zlyhala.

A na záver teda o tom ako sa cítim. Vyhladovane, unavene, smutne, a všakovako len nie dobre. Môj rozmaznávaný organizmus sa zdravej strave bráni ako lev. Môj energetický príjem (nie objem jedla) rapídne klesol, a na druhej strane som začala cvičiť. Takže moje telo stále kričí, že chce jesť. Ale nebude. Som unavená, lebo mám pociť, že idem na úver. A som smutná, lebo ručička na váhe sa samozrejme ešte vôbec nepohla. Ale ja verím, že ak vydržím, tak sa jedného dňa naozaj pohne smerom dolu. Neviete si predstaviť ako sa teším na ten moment, keď si budem môcť znovu obliecť moju obľúbenú krátku sukničku s obvodom pásu 60.

Zuzka Malá

Zuzka Malá

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena - malý človek, ktorá rada pozoruje detaily života. Rada objavujem krásne veci všedného dňa. Verím, že máme možnosť vybrať si ako žijeme. Zoznam autorových rubrík:  ChudnemSkrytá i neskrytá reklamaŽivot s krédomCo dúm dalZápisky z ciestPostrehyKeď premýšľam

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu